به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی روز شنبه در همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت:علاوه بر برقرار شدن یارانه این افراد معوقات 76 مرحله یارانه آنها نیز واریز خواهد شد.
وی بیان کرد: این افراد به طور مطلق از دریافت هر گونه خدمات در کشور محروم بودند که با تلاش های دولت تدبیر و امید در طول این سه سال دارای هویت شدند.
وی افزود: شناسنامه مرجع تمام اسناد در کشور محسوب می شود و مراقبت از آن یک ضرورت اجتناب ناپذیراست.
وی اظهار داشت: ثبت به موقع موالید یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر است که خوشبختانه این امر به صورت سیستمی در سیستان و بلوچستان در کمترین زمان انجام می شود.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه هر شناسنامه باطل نشده ای می تواند مورد سوء استفاده قرار بگیرد می طلبد اداره کل ثبت احوال استان در این زمینه چاره اندیشی های لازم را داشته باشد.
هاشمی اظهار داشت: فرمانداری ها از نابسامانی های آرامستان ها جلوگیری کنند تا آمار دقیقی از فوت شدگان در سطح استان در اختیار داشته باشیم.
وی بیان کرد: ازابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون 700 هزار کارت ملی هوشمند در سیستان و بلوچستان صادر شده است.
وی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: رعایت قانون باید مورد توجه تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات باشد.
هاشمی اظهار داشت: یکی از راههای تضمین سلامت انتخابات کد ملی رای دهنگان است که براساس قانون در زمان رای گیری مجریان انتخابات باید به این مساله توجه داشته باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
3213**خبرنگار و انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.