به گزارش ایرنا عباس حاج فتحعلی ها روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گسترش صنایع بلوچ (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با نگاهی که دولت دارد این واحد نساجی می تواند نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال زایی برای جوانان استان داشته باشد.
وی افزود: ماشین آلات جدید برای شرکت صنایع بلوچ ایرانشهر خریداری شده و در سال آینده نصب می شود.
وی گفت: بخش رنگ و چاپ این واحد نساجی در فروردین سال آینده به بهره برداری می رسد و آغاز به کار می کند.
فرماندار ایرانشهر نیز در این مراسم اظهارداشت: بیکاری یکی از مشکلات عمده منطقه است که با نگاه رهبر معظم انقلاب و حمایت های دولت به این واحد نساجی شاهد شکوفایی آن در سال آینده خواهیم بود.
به گزارش ایرنا در این نشست با تقدیر از سید عبدالحسین سجادی مدیرعامل سابق شرکت گسترش صنایع بلوچ (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) ایرانشهر، علیرضا ارغایی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
کارخانه فراگیر بافت بلوچ در سال 55 در شهرستان ایرانشهر راه اندازی شد و در زمان اوج فعالیت حدود 2 هزار و 400 نفر نیرو در آن مشغول به فعالیت بودند.
این کارخانه در سال 87 دچار آتش سوزی و واحدهای ریسندگی آن کاملا تعطیل و فعالیت بافندگی و رنگ آمیزی آن محدود شد اما از سال گذشته فعالیت خود را از سر گرفت و در اوایل امسال از لیست واگذاری به بخش خصوصی نیز خارج شد.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
7314**8006**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.