فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: برابر با منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلام ایران همچون سایر دستگاه‌ها برای از بین بردن این ویروس وارد عمل شده است.

امیرسرتیپ دوم مهدی احمدی افشار ادامه داد: هدف از برگزاری این رزمایش همکاری با سایر دستگاه‌های متولی و در کنار هم بودن برای از بین بردن این ویروس منحوس است.

وی بیان کرد: نیروی زمینی و یگان‌های جنگ نوین ارتش جمهوری اسلامی ایران برای از بین بردن ویروس کرونا، گند زدایی مراکز مهم شهر و پایش سلامت جامعه وارد عمل شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۱۲ پایگاه پایش و کنترل سلامت در سه شهر زاهدان، خاش و ایرانشهر احداث و در این پایگاه‌ها به عرضه ماسک، دستکش و سایر خدمات سلامت اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: آسایشگاه‌های سلامت در سه شهر زاهدان، خاش و ایرانشهر احداث شده که در شهر زاهدان با ظرفیت ۱۲۰ تخت، خاش ۱۰۰ تخت و ایرانشهر ۴۰ تخت است.

امیر سرتیپ احمدی افشار ادامه داد: این رزمایش از امروز آغاز و تا زمان ریش کنی کامل این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

فرمانده تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان نیز بیان کرد: تیپ ۱۸۸ ارتش از آغاز ورود این ویروس منحوس پای کار بوده و اقدامات بزرگی را انجام داده است.

 سرهنگ شهریار محمدی گفت: با استفاده از تیم‌های تخصصی و گروه‌های جنگ نوین تیپ وارد عمل شده و با تمام قوا در کنار مردم هستیم.

وی ادامه داد: ۸۸ تخت در مجموعه پوریای ولی شهرستان زاهدان و ۴۴ تخت در چادر عملیاتی این سازمان با امکانات و راهنمایی‌های دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با این بخش در نظر گرفته شده است. 

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۷۱ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.