صاحب‌گل صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به بخشداران تاکید شده با همکاری معتمدان و علما در هر منطقه از برگزاری مراسم عروسی و سایر تجمعات در روزها و هفته های آتی جلوگیری کنند. 
وی با اشاره به اینکه نشست اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در خاش روزانه تشکیل می شود بیان کرد: وضعیت شهرستان همچنان در حالت اضطراری قرار د ارد و ان شاالله با همدلی و همکاری همگان قطعا بر این شرایط غلبه خواهیم کرد. 
فرماندار خاش ادامه داد: تعطیلی بازار تا اطلاع بعدی همچنان مورد تاکید و توجه است و برای رسیدگی به مشکلات مردمی نیز پاسگاه سیار انتظامی در مراکز درمانی جهت همکاری بیشتر مستقر شده است.
وی با تقدیر از همکاریهای خوب اصناف و بازاریان خیر گفت: پیگیری لازم برای در نظر گرفتن معافیت های قانونی در حوزه بیمه تامین اجتماعی، مالیات و عوارض مربوطه از روز تعطیلی بازار برای اصناف در حال انجام است. 
صالحی گفت: به منظور تنظیم بازار و کنترل موازین بهداشتی اکیپ مشترک متشکل از نمایندگان فرمانداری، اتاق اصناف، اتحادیه، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و شبکه بهداشت و درمان تشکیل شده که روزانه در ۲ نوبت از خبازیها و مرغ فروشی ها و سوپرمارکت‌ها بازدید می کنند.
وی تاکید کرد: در شرایط فعلی خروج مرغ تولیدی مرغداری‌های خاش به خارج از شهرستان ممنوع است.
فرماندار خاش افزود: برای رفع مشکلات توزیع گاز شهرستان مهلت یک ماهه به ادارات شرکت نفت، تعزیرات، اتاق اصناف، صنعت و معدن، شورای شهر و شهرداری در نظر گرفته شده تا با راه اندازی سیستم کارت اشتراک گاز مشکل شهروندان را برطرف کنند.
وی با تاکید بر اینکه مرخصی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا اطلاع بعدی لغو شده است اظهار داشت: با توجه به پایان تعهد ارسال سیمان صادراتی از سوی کارخانه سیمان خاش از روز دوشنبه ۲۶ اسفند ورود هر گونه کامیون غیر بومی به شهرستان ممنوع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.