رییس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  ۴۵۷ بیمار در موج اخیر با علائم تنفسی حاد به مراکز درمانی این دانشگاه مراجعه کردند.

دکتر محمد هاشمی شهری افزود: ۲۰۶ نفر از مراجعه کنندگان‌ به بیمارستان های دانشگاه به صورت سرپایی درمان و ۲۵۱ نفر نیز بستری شدند.

وی افزود: نمونه آزمایش ۱۱ بیمار در شهرستانهای زیرپوشش این دانشگاه از نظر کرونا مثبت اعلام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نتیجه آزمایش سه نفر در محدوده این دانشگاه مثبت اعلام شده است.

دکتر مهران امینی‌فرد افزود: همچنان ۳۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان های زیرپوشش این دانشگاه تحت درمان هستند.

تماس های مکرر خبرنگاران ایرنا با رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل در 2 روز گذشته بی پاسخ مانده است اما تا پیش از این گفته می شد تنها یک نفر در شهرستانهای شمالی استان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی در حوزه بهداشت و درمان به سه قسمت تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و هیرمند زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، خاش، میرجاوه، سیب سوران زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، مهرستان، کنارک و چابهار زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.