حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز پنجشنبه در مراسم‌ بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد امام ‌حسن مجتبی(ع) کنارک با حضور علمای شیعه و سنی، مسولان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم کنارک، چابهار و مناطق اطراف برگزار شد، اظهار داشت: با آنکه دشمن نمی‌خواست انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، انقلاب به پیروزی رسید و هم‌اینک با وجود سنگ اندازی، حیله‌ها و فعالیت‌های مختلف دشمن، در حال رشد و پیشرفت است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به شجاعت‌ها و رشادت‌های سپهبد شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: هرجا که جبهه مقاومت، جوامع اسلامی و مسلمانان به کمک‌نیاز داشتند، این شهید بزرگوار حاضر و فعالیت داشت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: ما وظیفه داریم راه سپهبد شهید سلیمانی را ادامه داده و پیام این شهید والامقام را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: دشمن فکر می‌کرد با شهادت سپهبد شهید سلیمانی، مانعی را از سد راه رسیدن به اهداف شوم خود برداشته و این در حالیست که شهید سلیمانی از خود سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: هم‌اینک و پس از حمله ایران به پایگاه نظامی عین الاسد، نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا احساس نا امنی بیشتری دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.