احمدعلی موهبتی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده می‌تواند همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند بنابراین حضور مردم در این ۲ مناسبت بسیار مهم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: بی شک مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همچون سال‌های گذشته حضوری پر شور و حماسی در این ۲ رویداد بسیار مهم کشور خواهند داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم ما به خوبی می‌دانند، صاحبان واقعی این انقلاب خودشان هستند بنابراین در عرصه‌های مختلف نظام حضوری موثر دارند.

وی تاکید کرد: یکی از پایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی و حضور مردم از زمان آغاز انقلاب تا کنون بوده است.

موهبتی تصریح کرد: مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات نقش‌آفرین بوده‌اند و دشمن را ناامید کرده‌اند بنابراین  این حضور آگاهانه مردم نیاز به دعوت ندارد.

 وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: کسانی که امنیت و عزت کشور را دوست دارند، حتی اگر با شرایط موجود موافق نباشند باز هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.