حمید اشتری روز چهارشنبه در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اتفاقات خوبی در حوزه بندر این استان رقم خورده که هر چه تعاملات در این حوزه گسترش یابد نقش و کارکرد استاندارد نیز بیشتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: سازمان استاندارد همواره به دنبال توسعه بوده و تبدیل آزمایشگاه‌های مرجع به حالت تخصصی و حرفه‌ای را در سطح کشور پیگیری می کند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این دیدار به نقش مهم سازمان استاندارد اشاره کرد و گفت: اگر این سازمان به وظایف خود به درستی عمل نکند به بخش تولید و سلامت جامعه صدمه جدی وارد خواهد شد.

احمدعلی موهبتی ادامه داد: سیستان و بلوچستان از نظر موقعیت جغرافیایی، قرارگیری در مسیر ترانزیتی و اتصال به آبهای آزاد به نسبت سایر استان‌های کشور از موقعیت ویژه ای برخوردار است. 

وی بیان کرد: با توجه به حجم وسیع واردات و صادرات کالا از بازارچه‌ها و منطقه آزاد تجاری چابهار، نقش نظارت و کنترلی سازمان استاندارد در این بخش بسیار سنگین و مهم است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انتظار داریم وضعیت کمی و کیفی آزمایشگاه‌ ها و امکانات  سازمان استاندارد در این استان ارتقا پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد در این دیدار «مجید محبی» را که به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و با حکمی از سوی خانم پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد به عنوان مدیرکل جدید اداره استاندارد سیستان و بلوچستان منصوب شده است، معرفی و از خدمات اسماعیل عاقلی مدیرکل سابق این سازمان قدردانی کرد.
گفته می شود؛ اسماعیل عاقلی به عنوان رییس اداره استاندارد کرمان منصوب و معرفی شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.