سردار داوود غیاثی‌راد روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که با حضور امامان جمعه و علمای اهل تسنن و تشیع، مدیرعامل منطقه آزاد، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار و مردم همیشه درصحنه شیعه و سنی در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تقارن ۱۹ دی روز قیام مردم قم در سال ۵۶ علیه رژیم ستم شاهی با ایام شهادت بی بی صدیقه کبری (س) و  سالروز عملیات کربلای ۵ را گرامی می داریم.

وی با گرامیداشت یادو خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بزرگترین نبرد تاریخ دنیا که به فرماندهی مونت گومری در سال ۱۳۶۴ در دهانه خلیج فارس آغاز شده بود با هدایت و کنترل سردار سلیمانی در این نبرد ناجوانمردانه به پیروزی رزمندگان اسلام منجر شد.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور افزود: "کنت تیرمن" طراح شهادت حاج قاسم سلیمانی در نبرد کربلای ۵ مامور رساندن اطلاعات ماهواره‌های آمریکا به صدام بود و آواکس های عربستان سعودی نیز در آن زمان به عراق کمک رسانی می کردند.

وی ادامه داد: در آن نبرد و عملیات به دستور قاسم سلیمانی طرح فریب دشمن به اجرا در آمد، طرحی که امروزه در دانشگاه‌های نظامی جهان تدریس می شود و نتیجه آن فتح بزرگ‌ترین بندر استراتژیک صدام بود.

سردار غیاثی‌راد تشریح کرد: در این طرح عملیات فریب ماهواره های آمریکا به دستور سردار سلیمانی آغاز و اعلام شد که هر چه نیرو در شلمچه و فکه مستقر هستند به سمت اهواز بروند و نیروهای مستقر در اهواز نیز به سمت فکه و شلمچه حرکت کنند، برهمین اساس ماهواره های آمریکا اطلاعاتی به صدام دادند که ایرانی ها می‌خواهند بصره را فتح کنند و بصره در خطر است، صدام نیز تمام نیروهایش را در بصره متمرکز کرد.

وی گفت: ساعت یک نیمه شب ۲۰ بهمن سال ۱۳۶۴  دو هزار غواص مخلص، با ایمان و شجاع از رزمندگان اسلام دل به رودخانه اروند زده و در ساعت ۲ بعداز ظهر۲۱ بهمن ۶۴ بندر فاو را فتح کردند.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور تصریح کرد: جهان اسلام با حرکت سردار سلیمانی بیدار شد بطوریکه سرداران مقاومت فلسطین در مراسم تشییع جنازه سردار دلها اعلام کردند که قاسم سلیمانی شهید قدس است.

وی افزود: رفاه طلبی را جایگزین شهادت طلبی نکنید چرا که خواسته دشمنان اسلام و صهیونست ها همین است تا با این ترفند جوانان ما را گمراه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.