رسول راشکی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این مدت به سیل زدگان ۱۸ روستای شهرستان های سرباز، نیکشهر، فنوج، خاش، ایرانشهر و دلگان خدمات ارائه کردند.

وی ادامه داد: براثر بارندگی‌های هفته جاری علاوه بر بسته شدن برخی از مسیرهای ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان، منازل شماری از مردم منطقه دچار آبگرفتی شد.

 مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان  توزیع ۳۵ تخته پتو، ۷۷ تخته موکت، ۱۹۴ تخته پتو، ۱۱۲ کیلوگرم نایلون و مقادیر قابل توجه‌ای موادغذایی از جمله اقدامات هلال احمر در خدمات‌رسانی به هموطنان سیل زده بوده است.

وی افزود:  همچنین اقلام ضروری دیگر از قبیل ۶۱ بسته غذایی و ۱۰۰ کیلوگرم برنج و مقادیر قابل توجهی از سایر مواد غذایی در این مدت بین آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

راشکی رهاسازی ۲ دستگاه خودرو گرفتار در سیلاب و نجات چهار نفر از شهروندان جنوب سیستان و بلوچستان از دیگر اقدامات نیروهای امدادی این جمعیت در استان بوده است و با توجه به تداوم بارندگی‌ها نیروهای عملیاتی این جمعیت درحال آماده باش هستند تا درصورت بروز هرگونه حادثه در کمترین زمان ممکن به ارائه خدمات به هموطنان بپردازند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی با ورود سامانه جدید بارشی از فردا «جمعه» احتمال ریزش باران از ۵۰ تا ۱۰۰ میلی‌متر، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر در سیستان و بلوچستان وجود دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.