حجت الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی روزدوشنبه در مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها در حسینیه قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر اظهار داشت: سردار سلیمانی از سال‌ها پیش منتظر شهادت بود و همین موهبت الهی او را از جبهه‌ای به جبهه دیگر و از محوری به محور دیگر می کشاند.

وی افزود: سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری دست‌نشانده آمریکای جنایتکار و میدان‌های دفاع از کیان اسلام و مسلمین، نقش مهم و بی‌بدیلی را بر عهده داشت.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به شخصیت ولایی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اقدام بسیار خطرناک آمریکا، عبور از خطوط قرمزی بود که پی آمدهای قابل انتظاری در منطقه خواهد داشت و روزهای دشوارتری را برای آمریکا پدید خواهد آورد.

وی گفت: سردار قاسم سلیمانی به درجه‌ای از معرفت رسیده بود که هیچ تعلق خاطری به دنیا نداشت، مردی بود که روحش در زمین جای نمی‌گرفت و عاقبت به آرزوی دیرینه خود «شهادت» رسید. 

حجت الاسلام ابطحی تصریح کرد: کسی که می‌گوید من حاضرم تمام دنیا وجان و زندگی خودم را بدهم تایک بار دیگر صدای شهید کاظمی را بشنوم یعنی این که دیگر به این دنیا هیچ دلبستگی ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.