حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز شنبه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در محل قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور برگزار شد اظهار داشت: شهادت سپهبد سلیمانی خبر بسیار ناگواری بود که به جامعه اسلامی و تمام آزادی خواهان جهان در پگاه روز جمعه داده شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: اهتمام و ابراز محبت رهبر معظم انقلاب به این شهید بزرگوار نشان از جایگاه ویژه ایشان در نگاه رهبری معظم داشت و به واقع غیر از شهادت مرگ دیگری زیبنده این مجاهد در راه خدا نبود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: دعایی که رهبر معظم انقلاب نسبت به شهادت ایشان کردند نشان از اوج محبت ولی امر مسلمین به  شهیدحاج قاسم بود و این محبت رهبر به عنوان نماینده امام زمان(عج) نشان از رضایت حضرت مهدی موعود از این مجاهد فرزانه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: در آخرالزمان آن یاران ویژه‌ای که قرار است حضرت مهدی(عج) را همراهی کنند و آن ۳۱۳ یار خاص از این قبیل این افراد هستند و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به حاج قاسم نشان از نگاه ویژه امام زمان(عج)نسبت به ایشان است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: ما باید یاد و خاطره شهدای گرانقدر را زنده بداریم و همچنین باید کاری کنیم که نسل جدید این بزرگواران را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: با اطمینان به پیروزی و یاری خداوند باید عزم هایمان را جزم و تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا نگذاریم رهبر معظم انقلاب جای خالی سپهبد شهید سلیمانی  را احساس کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.