سید محسن دلبری روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل، معاونین و کارشناسان ستادی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان با پهنه جغرافیایی گسترده و محدودیت‌هایی هم که دارد توانسته با تیم مدیریتی فعال، بخوبی به وظایف خود جامه عمل بپوشاند.
وی عملکرد شورای هماهنگی سیستان و بلوچستان را در سطح کشور مطلوب عنوان کرد و افزود: ایده‌پردازی، تلاش و تحرک بیشتر و حفظ تعامل و مودت در بین مدیران می‌تواند عملکرد شورا را موفق‌تر کند.
مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به موفقیت این وزارتخانه در اجرای طرح حمایت معیشتی، گفت: با توجه به اجرای طرح بسته حمایت معیشتی توسط دولت و با مسوولیت این وزارتخانه،ستادی بدین منظور تشکیل شد که توانسته است تا این مرحله با همیاری و همکاری مدیران استانی در سراسر کشور سربلند باشد. 
وی همچنین با اشاره به درپیش رو بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هرگونه استفاده از بیت المال و برخورد جناحی و سیاسی در استانها برای تبلیغ یا حمایت از نامزد خاص ممنوع است.

سید محسن دلبری در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان و دیدار چهره به چهره از نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های کارکنان این اداره‌کل مطلع شد.
مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در این سفر یک روزه با احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.