مهدی عبودی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر اظهار داشت: مرحله دوم نام‌نویسی از داوطلبان طرح اقدام ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از فردا آغاز می‌شود. 

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای در سیستان و بلوچستان انجام داده است افزود: با وجود تمام اقدامات انجام شده هنوز این استان با کمبودهای زیادی مواجه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: با عنایت خاصی که رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان دارند ۴٠ هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای تکمیل پروژه راه آهن چابهار - زاهدان اختصاص یافته که با تکمیل این پروژه شاهد توسعه و شکوفایی منطقه خواهیم بود.

وی از ساخت پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار (اقدام برای راه‌های روستایی) از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۹۸-۹۹ در کشور خبر داد و گفت: امید  است در قالب این طرح اقدامات خوبی برای توسعه زیرساخت و ارتقای شاخص راه روستایی در سیستان و بلوچستان انجام شود.

وی افزود: تا پایان امسال ۵٠ کیلومتر بزرگراه و ٧٠ کیلومتر جاده روستایی در سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. 

به گزارش ایرنا در این مراسم حمزه امیریان به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.