مجید محبی رور یکشنبه در ستاد تنظیم بازار ایرانشهر اظهار داشت:دستگاه‌های دست‌اندرکار باید با نظارت و پایش بازار از افزایش خودسرانه کالاهای اساسی جلوگیری کنند. 

وی از کشتارگاه طیور ایرانشهر به عنوان یکی از ظرفیت‌های منطقه نام‌برد و افزود: با برنامه‌ریزی و مدیریت این کشتارگاه می‌توان مشکلات تامین گوشت مرغ منطقه را برطرف کرد. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: افزایش قیمت بنزین با کار کارشناسی و حسب شرایط کشور با تصمیم شورای هماهنگی سران قوا و با اهدافی از جمله کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف بنزین، کنترل و کاهش ترافیک، برخورداری اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر از بسته حمایتی دولت که منابع مالی آن از محل عواید ناشی از این طرح پیش‌بینی و تامین می‌شود اجرا شده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر اظهار داشت: برخی سودجویان با اصلاح قیمت بنزین اقدام به افزایش قیمت کالا و خدمات کرده‌اند که این امر در بازار قابل قبول نیست.

ابوذر کوثری افزود: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار اندیشیده شده و تیم‌های نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روند قیمت کالاها در بازار نظارت دارند.

وی تاکید کرد: با متخلفانی که اقدام به گران‌فروشی، احتکار و کم‌فروشی کنند به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.