مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شیعه و سنی ایرانشهر امروز /یکشنبه/ در اجتماع بزرگ حمایت از امنیت و اقتدار کشور با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر نفرت و انزجار خود را از فتنه‌گران و اشرار اعلام کردند.

امام جمعه ایرانشهر در این اجتماع بزرگ مردم با محکوم کردن حرکت اغتشاش‌گران در تخریب اموال عمومی و بخش خصوصی گفت : صف مردم از این افراد خود فروخته جداست.

حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی افزود: یک ایرانی با غیرت و با بصیرت هیچگاه به مردم کشورش و اموالی که متعلق به ملت است آسیب وارد نمی‌کند.

وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر کشورهایی از فتنه‌گران حمایت کردند که سالهای متمادی با توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون به ملت و کشورما آسیب وارد کرده و مردم را از اقلام اساسی و ضروری از جمله دارو تحریم کرده اند.

امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد و مردم هم اعتراضاتی دارند اما مردم فهیم ایران هیچگاه برای حل مشکلات‌شان دست در دست بیگانه نمی‌گذارند آن هم بیگانه‌ای مانند آمریکا که دشمنی دیرینه ای با ملت ایران دارد.

شماری از مردم ایرانشهر در حاشیه این اجتماع در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعتراض را حق هر ایرانی دانستند اما تخریب اموال عمومی و قتل و غارت مردم را کار زشت و ناپسند بیان کردند.

مجید نارویی یکی از شهروندان ایرانشهر  گفت: کسی که به اموال عمومی خسارت وارد می‌کند و با قمه به جان مردم بی گناه می‌افتد و خانه و مغازه مردم را به آتش می‌کشد بطور قطع دشمن این ملت و سرباز دشمنان نظام و ملت ایران است.

رحمان ریگی یکی دیگر از شهروندان ایرانشهر گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که هیچ وقت با اینگونه حرکات زشت به خواسته های شومشان نمی‌رسند زیرا ملت ایران چون کوه پشتیبان نظام و کشورش است.

وی تصریح کرد: گرسنگی و مشکلات اقتصادی را تحمل می کنیم اما وطن خود را نمی فروشیم. 

مصطفی بامری یکی دیگر از شهروندان گفت: اغتشاش‌های اخیر به خوبی نشان داد که دشمنان هر لحظه آماده ضربه زدن به نظام و ملت ایران هستند اما باید بدانند که به اهداف شومشان نمی رسند.

وی افزود: مردم ایران اعم از شیعه و سنی و مسلمان و غیرمسلمان تا پای جان از نظام و کشورشان حفاظت می کنند و دشمنان را همچون گذشته در رسیدن به اهدافشان ناکام می گذارند.

عثمان جنگی‌زهی شهروند یکی دیگر از اجتماع کنندگان گفت: دشمنان بدانند ما ملت ایران اجازه نمی دهیم کشورمان را میدان تاخت و تاز خودشان قرار دهند.

وی افزود: اغتشاشگرانی که دست به تخریب اموال عمومی و قتل و غارت مردم زده‌اند نوکران اجنبی هستند و از مسئولان قضایی انتظار داریم این قبیل افراد خیانتکار را به سزای عمل ننگین‌شان برسانند و اشد مجازات را برای آنان تعیین کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.