سرهنگ یدالله ستوده روز پنجشنبه در نشست کمیته ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای ایرانشهر اظهار داشت: با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با استفاده از گشت‌های مشترک و نامحسوس نقاط مستعد تصادف شناسایی و اقدامات لازم برای رفع این نقاط اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه انحراف به چپ، سرعت بالا، استفاده از موبایل در موقع رانندگی و عدم رعایت فاصله طولی از علل تصادفات در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان است افزود:وجود راه‌های دوطرفه، قوس و پیچ‌های فراوان، قاچاق سوخت، انسان و کالا و رعایت نکردن قانون از دیگر علل رخ دادن حوادث تلخ رانندگی در محورهای جنوب استان است. 

سرپرست اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه ١٠ نقطه حادثه خیز در حوزه راه‌های جنوب این استان شناسایی شده است گفت: طرح ساماندهی این نقاط توسط پیمانکار طرف قرارداد با نظارت مستقیم مهندسان این اداره‌کل آغاز شده است.

ابراهیم جاوشیری افزود: با وجود هزینه‌های سنگین نگهداری و ایمن سازی محورها هر ساله با تمام توان برای کاهش تصادفات در جنوب سیستان و بلوچستان تلاش می شود اما رعایت نکردن قوانین توسط برخی رانندگان سبب بروز تصادفاتی می‌شود که به نوعی همه تلاش‌ها در زمینه کاهش تصادفات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.