ایوب کرد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حجم تردد توسط ۷۴ دستگاه تردد شمار نصب شده در مسیرهای سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است اظهار داشت: سرعت متوسط در جاده‌های استان در ۶ ماهه نخست امسال ۸۲ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ کیلومتر کاهش سرعت را نشان می‌دهد.

وی افزود: بیشترین ترددهای این مدت به ترتیب در مسیرهای ارتباطی بمپور – ایرانشهر با بیش‌از یک میلیون و ۴۲۵ هزار تردد، ایرانشهر – بمپور با بیش‌از یک میلیون و ۴۰۹ هزار تردد و هیرمند – زابل با بیش‌از ۹۱۹ هزار تردد به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره‌کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در مسیرهای میرجاوه – زاهدان، نیکشهر – قصرقند و قصرقند – نیکشهر در این مدت بیشترین درصد سرعت غیرمجاز به ثبت رسیده است.

وی از کاهش سه درصدی سرعت غیرمجاز در ۶ ماهه نخست امسال در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: از رانندگان انتظار می‌رود ضمن رعایت سرعت مطمئنه در طول سفر به علائم نصب شده در محورها توجه کافی داشته باشند و با توجه به طولانی بودن برخی مسیرهای استان و احتمال خستگی و خواب آلودگی از استراحتگاه‌های بین راهی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی در جهت استراحت و رفع خستگی استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.