سردار امان الله گشتاسبی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه خاش اظهار داشت:سپاه پاسداران تمام توان و استعدادهای خود را با همکاری مردم برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان به کار می‌گیرد.

وی بیان کرد: نیروهای ارزشمند سپاه با ویژگی ولایتمداری، مردمداری و با اقتدار تمام از ارزش‌های اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند و اولویت مهم سپاه ارائه خدمات شایسته و صادقانه برای مردم است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:سپاهیان سرافراز اسلام با آگاهی و بصیرت با توطئه‌های دشمنان مقابله می‌کنند.
وی اظهار داشت: سپاه در جبهه‌های حق علیه باطل و جبهه مقاومت شجاعانه در صحنه حاضر است و دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که عظمت و ابهت سپاه پایان ناپذیر است.

سردار گشتاسبی گفت:مردم بالاترین سرمایه برای اسلام و کشور هستند که با نقش آفرینی و حماسه سازی خود توانسته‌اند به پایداری ایران سربلند و انقلاب اسلامی کمک کنند.
وی افزود: در چهل سال اخیر مردم به عنوان عنصر اصلی در کشور از ارزش‌های دینی و الهی صیانت کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بصیرت،آگاهی و هوشیاری همه اقوام در کشور بهترین سرمایه برای کشور بوده که راه‌های نفوذ دشمنان بسته شده و مردم با مسئولیت‌پذیری و حضوری همیشگی‌توانسته‌اند به تامین اهداف نظام اسلامی و شکست برنامه‌های دشمنان کمک‌کنند.
به گزارش ایرنا فرمانده سپاه خاش امروز/چهارشنبه/ با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، مسئولان، بزرگان، معتمدان، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم سرهنگ علی ثمره حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه خاش معرفی و از خدمات سرهنگ حسن فضلی فرمانده سابق سپاه این شهرستان تقدیر شد.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.