مدیر آموزش و پرورش کنارک در مراسم افتتاح این پروژه آموزشی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجتمع آموزشی کنارک در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال با ۲۴ کلاس درس و امکانات ویژه و مدرن ساخته و امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش راه اندازی شد.

نادر محمدی افزود: مجتمع بزرگ آموزشی شهید جواد نوروزی دارای امکانات جانبی و تکمیلی همچون کتاب‌خانه، نمازخانه، ۲ سالن ورزشی، فضاهای جانبی و محوطه‌های باز است و میتواند بخشی از مشکلات و کمبودها را مرتفع کند. 

وی بیان کرد: شهرستان کنارک بیش از ۲۲ هزار دانش آموز دارد و با وجودی که از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۲۶۴ کلاس درس توسط خیران و دولت ساخته شده اما همچنان کمبود کلاس درس و امکانات سرمایشی نیاز جدی حوزه آموزش وپرورش این شهرستان است. 

وی خواستار رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش کنارک در زمینه فضای آموزشی، تجهیزات و امکانات شد. 

در مراسم افتتاح این مدرسه سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی حضور داشتند.

 شهرستان کنارک با ۲ بخش مرکزی و زرآباد دارای چهار دهستان کهیر، زرآباد غربی، جهلیان و زرآباد شرقی است.

این شهرستان ساحلی با ۱۱ هزار و ۵۶۷ کیلومتر مربع وسعت، ۹۸ هزار و ۲۱۲ نفر جمعیت در ۶۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان (مکران) واقع شده است.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.