مجتبی میرحسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه‌های مشترکی با این گروه در سیستان و بلوچستان دنبال خواهد شد که در این زمینه نشستی با بخش خصوصی و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی شهری و راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود.

وی گفت: این فعالان گردشگری از موزه منطقه ای جنوب شرق، ساختمان دادگستری، خانه ابویی و بازار رسولی در زاهدان بازدید خواهند کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: فردا نیز به عزیمت به سمت میرجاوه از غار لادیز، راه آهن قدیم میرجاوه، تمین و روستای هفتاد ملا بازدید و پنجشنبه صبح نشستی با فعالین گردشگری استان خواهند داشت و سپس به شهر سوخته و منطقه سیستان سفر می کنند.

وی بیان کرد: هدف این فعالان گردشگری از سفر به این استان ارزان سازی سفر و طراحی بسته‌های ویژه بین خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان، افزایش خطوط پروازی بین این ۲ استان و تفاهم برای تسهیل گری اقدامات بخش خصوصی است تا این بخش راحتتر بتوانند در زمینه گردشگری فعالیت کنند.

میرحسینی ادامه داد: همچنین در این سفر به دنبال ایجاد تفاهم‌نامه‌هایی مبنی براینکه ظرفیت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان را در موزه خراسان به نمایش بگذاریم و دفتر اطلاع رسانی و گردشگری این استان را در خراسان رضوی افتتاح کنیم، پیش بینی شده است.

وی گفت: این سفر با توجه به شکل‌گیری پویش ملی معرفی سیستان و بلوچستان با شعار "سیستان را ببینیم بلوچستان را بشنویم" انجام شده و با خیز بلندی که همه استان‌های ایران برای معرفی سیستان و بلوچستان برداشته اند، بزودی این استان به یکی از مقاصد جذاب، متنوع و زیبای ایران تبدیل خواهد شد.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.