حیدر میرزایی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس، خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: دشمنان با شناخت از نقش رسانه و تاثیر آن بر افکار عمومی همواره خواسته‌های ظالمانه خود را بر جوامع تحمیل می کنند. 

وی از همکاری خبرگزاری ایرنا با تعزیرات حکومتی تقدیر کرد و گفت: ارتباط نزدیک خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان تنها رسانه رسمی و دولتی نظام و تعزیرات حکومتی به عنوان تنها دستگاه قضایی دولتی می تواند در آگاه سازی عمومی از وظایف و مسئولیت های این نهاد و ایجاد امید در جامعه نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اکثر پرونده ها در تعزیرات حکومتی به روز است، افزود: این استان پهناورترین استان کشور است و خدمت کردن در اینجا سخت، اما براساس آمار سال ۹۷ بیشترین پرونده مختومه و در چهار ماه نخست امسال بیشترین میزان وصولی را داشتیم و افتخار می‌کنیم حداکثر زمان رسیدگی به پرونده ها ۱۵ تا ۱۶ روز است.

وی بیان کرد: امسال و سال گذشته در برهه ای از زمان به دلیل توطئه های دشمن برخی از مردم نگران شده بودند و مبادرت به خرید کالا بیشتر از نیازشان می کردندکه خوشبختانه هم اینک آرامش به بازار بازگشته و مردم هیچ نگرانی برای تامین کالاهای مورد نیازشان ندارند.

میرزایی گفت: تعزیرات حکومتی یک مرجع رسیدگی کننده است و در حال حاضر صبح و بعد ازظهر تیم‌های بازرسی شامل قاضی تعزیرات حکومتی، نماینده دادستان، صنعت و معدن، شرکت نفت و ادارات مرتبط از سطح بازار انجام می شود و اگر تخلفی صورت گرفته باشد به سرعت رسیدگی می شود.

وی افزود: مردم می توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۳۵ در میان بگذارند و ماموران ما روز بعد از شکایت به محل مراجعه و معمولا در محل بازرسی حکم صادر و اجرا می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تعزیرات حکومتی در بحث ستاد اقامه نماز  رتبه نخستکشوری را کسب کرده و در سال ۹۷ نیز قاضی این استان نمونه کشوری شد.

وی اظهار داشت: در بحث دام نیز با توجه به نزدیک شدن عید قربان نظارت کامل با همکاری اداره صمت و سازمان جهاد کشاورزی انجام می شود.

۹۹۲۳**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.