به گزارش ایرنا احمد علی موهبتی روز سه شنبه در دیدار مدیرعامل، معاونان و امدادگران جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تبریک هفته هلال احمر اظهار داشت: اقدامات هلال احمر در نوع خود بی نظیر و برخواسته از فطرت بشری است.
وی با قدردانی از طرح های انسان دوستانه جمعیت هلال احمر کشور در سیستان و بلوچستان گفت: طرح های این نهاد بشردوستانه همچون نذرآب و ققنوس ثمرات ارزشمندی را در این خطه از ایران اسلامی به همراه داشت.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعضای این جمعیت خدمات بی منت خود را بدون در نظر گرفتن قومیت و نژادی ارائه می دهند و تنها هدف آنان تسکین الام بشری است که جای بسی تقدیر دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: با توجه به خشکسالی های پی در پی در این استان طرح نذر آب در قالب توزیع هزار و 265 تانکر آبرسانی، 50 هزار سبد غذایی و ارائه خدمات درمانی به بیش از 44 هزار نفر در قالب 19 کاروان سلامت از پزشکان سراسر کشور انجام شد.
رسول راشکی افزود: همچنین در قالب طرح ققنوس سال گذشته 365 مدرسه یک و دوکلاسه سیستان و بلوچستان مجهز به بخاری تابشی شدند و این طرح همچنان در استان ادامه دارد.
وی بیان کرد: همچنین از اسفند سال گذشته که سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب در مناطق مختلف بود عملیات امداد و نجات در 742 روستای این استان انجام شد و بیش از 2 هزار تخته چادر برای اسکان اضطراری سیل زدگان مورد استفاده قرار گرفت.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.