علی نقی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیرو برگزاری نخستین کمیته بهداشتی از ستاد تسهیلات نوروزی خاش و بر اساس مصوبات آن به سرعت ستاد تسهیلات نوروزی مرکز بهداشت با حضور اعضای آن تشکیل و ضمن حساس سازی اعضا بر همکاری و تعامل درون بخشی در جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم و مسافران نوروزی تاکید شد.
وی بیان کرد: لیست کشیک 25 مرکز آماده ارائه خدمات سلامت به مردم و مسافران نوروزی شامل 9 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، بیمارستان امام خمینی(ره)، 11 پایگاه اورژانس جاده ای، سه داروخانه شبانه روزی، استقرار پایگاه سلامت جاده ای در محل پلیس راه خاش به همراه تراکت آماده شده به صورت پکیج و با محتوای لیست مراکز خدمات جامع سلامت کشیک و هشدارهای بهداشتی تهیه شده است.
رئیس مرکز بهداشت و درمان خاش ادامه داد: اجرای بسیج سلامت نوروزی از 20 اسفند با اجرای رژه موتوری با مشارکت پلیس راهور، شهرداری، هلال احمر، دامپزشکی، اداره راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت آغاز و تا 20 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این برنامه 22 تیم بازرسی در کنار تیم های اورژانس 115 کار نظارت بر هزار و 14 اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و 125 مکان عمومی نظیر مکان های اسکان مسافران، رستوران ها و اماکن بین راهی را برعهده دارند.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.