به گزارش ایرنا سردار احمد طاهری روز پنجشنبه در رزمایش مشترک پلیس و دستگاههای امدادی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح نوروزی از مهمترین طرح هایی است که همه دستگاههای امداد رسان مشارکت دارند افزود: پلیس راه های این استان از لحاظ نیروی انسانی و لجستیکی نسبت به پارسال 15 درصد ارتقا یافتند.
وی بیان کرد: 80 دستگاه ماشین آلات به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در اختیار پلیس راه قرار گرفته است.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس با تمام توان خود آماده کمک و همکاری با تمام دستگاههای دست اندرکار در زمینه مسائل ترافیکی در این استان است.
وی بیان کرد: پلیس آمادگی دارد تا در تمام صحنه های ترافیکی در کمترین زمان در کنار دستگاههای امدادی حضور یابد.
سردار طاهری تصریح کرد: از رسانه ها و دستگاههای فرهنگی انتظار می رود تا ورود جدی تری در بحث فرهنگ سازی رانندگی و کاهش حوادث ترافیکی داشته باشند.
وی بیان کرد: همچنین از رانندگان و خانواده هایشان درخواست می شود تا قوانین راهنمایی و رانندگی را به منظور حفظ جان خود و سایر رانندگان رعایت کنند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس با کمک سایر دستگاههای دست اندر کار در تلاش است تا تمام نقاط حادثه خیز جاده های این استان را پوشش دهد.
وی ادامه داد: با بررسی های کارشناسی شده بیشتر تصادفات جاده ای در 30 کیلومتری شهرها رخ داده است بنابراین پلیس در این محدوده حضور پررنگ تری خواهد داشت.
سردار طاهری اظهار داشت: پلیس و سایر دستگاههای امدادی در نوروز پارسال با اقدامات ارزنده ای که انجام دادند سبب کاهش 12 درصدی تصادفات در جاده های این استان شدند.
ادامه دارد....
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.