خداداد اولیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 296 هزار و 125 نفر ساعت آن به آقایان و یک میلیون و 780 هزار و 383نفر ساعت آن جهت آموزش به بانوان بوده است.
وی افزود : براساس اصل 44 قانون اساسی اهمیت بخشی و حمایت از بخش خصوصی در استفاده از ظرفیت های موجود در این عرصه جهت رسیدن به اهداف دولت مورد توجه قرار گرفته زیرا سنگینی بار مسئولیت دولت با مشارکت بخش خصوصی در انجام امور تقسیم می شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک 200 آموزشگاه آزاد در استان با 124 حرفه آموزشی مشغول فعالیت هستند.
وی بیان کرد: آموزش های مهارتی ارائه شده در 10 ماهه گذشته از سالجاری 9 هزار و 37نفر دوره آموزشی بوده که از این میزان یک هزار و 631 نفر دوره برای آقایان و 74 هزار و 6 نفر دوره آموزشی برای بانوان اجرا شده است.
اولیایی افزود: سیاست پرهیز از موازی کاری راهکار قانونمند اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از بخش خصوصی درحال اجراست و در همین راستا حرفه هایی که در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در سطح این استان آموزش داده می شوند از مراکز دولتی حذف شده است.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.