به گزارش ایرنا مردم شیعه و سنی خاش با حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی 13 آبان ولایتمداری، اطاعت از رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، دشمن شناسی و بصیرت افزایی خودشان را به جهانیان ثبات کردند.
مردم ایران با حضور پر شور خود در این راهپیمایی به دنیا نشان دادند که یاوه گویی های ترامپ و سران استکباری، تحریم و زورگویی نمی تواند آنان را از رسیدن به اهداف والای اسلامی و انقلابی شان دور کند و تحریم های 40 ساله و تحریم های امسال نیز هیچ تاثیری در اراده شان نداشته و ندارد.
یکی از شهروندان خاشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظام و دولت ایران همواره یاریگر محرومان و اقشار نیازمند در جامعه هستند و امروز همگان به صحنه آمدند تا دشمنان بدانند مردم حامی و پشتیبان نظام اسلامی، رهبری و دولتمردان خود هستند.
ادریس تمندانی گفت: وضع کردن تحریم های جدید آمریکا نمی تواند بر اراده پولادین مردم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی خللی وارد کند.
وی تصریح کرد: تحریم و زورگویی دشنمان هیچ تاثیری در اراده ملت استکبار ستیز ایران ندارد و ترامپ و هم پیمانان او باید بدانند با زورگویی نمی توانند ملت ما را به زانو دربیاورند.
ام البنین کیخا از بانوان حاضر در راهپیمایی 13 آبان خاش نیز گفت: پیام حضور مردم در این راهپیمایی ایستادگی در مقابل هر گونه ظلم، تجاور آمریکایی ها و سران استکباری و حمایت بی دریغ از انقلاب و رهبری است.
وی تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در واقع دفاع از مظلومان و مقابله با تحریم کنندگان بود.
کیخا اظهار داشت: دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که ملت ما زیر بار زور و فشار نمی رود.
فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز گفت: مردم ایران در راه حفظ ارزش های اسلامی، ایستادن پای آرمان های انقلاب، دفاع از حریم ولایت و نجات دادن کشور از توطئه های دشمنان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستند.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخی دندان شکن به یاوه گویان استکباری است.
یکی از علمای شهرستان خاش هم گفت: مسیر ملت ایران حفظ تقویت وحدت، همبستگی و تلاش در جهت مبارزه با هرگونه ظلم و تجاوز است.
مولوی یعقوب حسین بر افزود: اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و قومیت های مختلف در راهپیمایی امسال 13 آبان باری دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.