به گزارش ایرنا نصرت الله لطفی روز یکشنبه در گردهمایی اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان که در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: امسال بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان با تمام توان برای ضربه زدن به نظام اسلامی به میدان آمده اند.
وی افزود: بخش عمده جنگ ترکیبی و هوشمندی که نظام سلطه به سردمداری آمریکا به ما تحمیل کرده از طریق فشار روانی بر مردم عملیاتی می شود و در این میان عده ای خواسته یا ناخواسته به عنوان پیاده نظام دشمن در این زمینه نقش آفرینی می کنند.
قائم مقام ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: به طور قطع کسی که اقدام به احتکار کند و یا فروشنده ای که قیمت اجناس را لحظه ای بالا ببرد در پیاده نظام دشمن فعالیت می کند.
وی تصریح کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هدف دشمنان سیاه نمایی، القای ناکارآمدی نظام دینی و بستر سازی برای اغتشاش است به همین دلیل در این برهه حساس تاریخی باید همه دست در دست هم دشمن را در رسیدن به اهدافش شکست دهیم.
لطفی اظهار داشت: آمریکا اذعان دارد که به دلیل نفوذ جمهوری اسلامی نتوانسته است به اهداف خود در غرب آسیا برسد بنابراین تلاش می کند تا مردم از نظام ناامید شوند و به وسیله همین ناامیدی زمینه شکاف در کشور را ایجاد کند.
وی ادامه داد: بر همین اساس در دهه فجر امسال با رویکردی متفاوت با سالهای گذشته برای برگزاری چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی کردیم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه افتخار به گذشته و امید به آینده محور اصلی همه برنامه هاست، خاطر نشان کرد: 24 دستگاه و نهاد عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و امامان جمعه به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان های کشور انتخاب شده اند.
وی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارائه کارنامه 40 ساله نظام برآمده از نظام دینی و پاسخ به شبهات مطرح در جامعه سه هدفی است که در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دنبال می شود.
به گزارش ایرنا گردهمایی اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان امروز/یکشنبه/ با حضور نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی مدیر حوزه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل سنت مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، شماری از امامان جمعه، فرمانداران، مسئولان و علمای اهل تشیع و تسنن برگزار شد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.