اظهارات و نظرات آقای خاتمی راجع به موضوعات مختلف از طریق دفتر ایشان و بنیاد باران، اعلام می‌شود و لذا هر خبری راجع به آقای خاتمی که خارج از این روال منتشر شود، فاقد اعتبار است.

مدیر عامل بنیاد باران گفت: خبری که با عنوان «گلایه‌های شدید خاتمی از بی‌محلّی روحانی به اصلاح‌طلبان» در فضای مجازی پخش شده است، از اساس کذب است و زاییده توهم و بی‌اخلاقی رسانه‌ای ناشران خبر است.

به گزارش جماران، جواد امام اظهار کرد: کسی که کوچک‌ترین شناختی از آقای خاتمی داشته باشد، می‌داند ایشان اگر همراهی و کمکی به دولت یازدهم کرده است،‌ صرفا از سر خیرخواهی بوده و بی‌هیچ چشمداشتی از آقای روحانی در دوره‌های مختلف حمایت کرده‌اند.

مدیرعامل بنیاد باران با اشاره به اظهارات مجعولی که به سید محمد خاتمی نسبت داده شده است، تصریح کرد: این خبرپردازی‌هاى سخیف به کلى تکذیب می‌شود و در ادامه تخریب دولت و تلخ نمودن کام شیرین مردم ازانتخابات ومستهلک کردن ناجوانمردانه امید ملت به توفیقات نظام جمهورى اسلامى و ایران عزیز است و حتى ارزش تکذیب هم ندارد.

امام تاکید کرد: اظهارات و نظرات آقای خاتمی راجع به موضوعات مختلف از طریق دفتر ایشان و بنیاد باران، اعلام می‌شود و لذا هر خبری راجع به آقای خاتمی که خارج از این روال منتشر شود، فاقد اعتبار است.

وی در پایان نیز در مورد انگیزه این نوع خبرسازی‌ها گفت: این شیطنت‌ها تا به حال کم نبوده و احتمالا هم ادامه داشته باشد، چون امید دارند که بتوانند با این اخبار ساختگی شکافی بین بزرگان ایجاد کنند و آقای خاتمی را در مقابل آقای روحانی قرار دهند. اما این افراد و سایت‌ها، یک چیز را در نظر نمی‌گیرند که همگرایی و همراهی اصلاح‌طلبان و حمایت آنان از دولت یازدهم مانند حمایت‌های اصولگرایان از دولت نهم و دهم نیست که دیروز در طرفداری از آن دولت رقابت می‌کردند و امروز در نفی و انکارش.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.