گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفتگو با جماران؛

وزیر علوم و تحقیقات: آیت الله هاشمی رفسنجانی راهنمای خوبی برای مسائل مربوط به کشور بود

وزیر علوم و تحقیقات ضمن بیان خاطراتی از نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان راهنمای خوبی برای مسایل مربوط به کشور و همین طور انقلاب بود.

محمد فرهادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  و اطلاع رسانی جماران، اظهار کرد : غیر از مسایل مربوط به جنگ و شورای عالی انقلاب فرهنگی ما بیشتر با آقای حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی درمسایل مربوط به دانشگاه و آموزش عالی مرتبط بودیم.

وزیر علوم و تحقیقات  تصریح کرد: ما در دوره اول وزارت فرهنگ و آموزش  عالی دنبال بودجه بودیم و ایشان هم رییس  مجلس  بودند که ساعتها با ایشان در  صحن مجلس جلسه داشتیم که اعتبارات  بیشتری برای دانشگاه  منظور کنند که ایشان هم نظر لطف داشتد و همین کار انجام میشد.

 وی افزود همین طور در زمینه تاسیس  دانشگاه آزاد  اسلامی وزارت  فرهنگ  و آموزش عالی وقت  دنبال می کرد و با ایشان جلساتی بود تا اساس نامه دانشگاه آزاد اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود که بتوانند کار خود را قانونی و رسمی ادامه دهند و این کار ادامه  داشت.

 فرهادی در پایان گفت: ایشان آدم صبور ،بردبار،پر تحمل ، و راهنمای  خوبی برای مسایل مربوط به کشور  و همین طور انقلاب و همیشه مشوق بودند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.