یادگار امام خمینی(س) با بیان اینکه مهمترین وظیفه مسئولین این است که در میدان عمل ثابت کنند انقلابی که صورت گرفته و نظامی که برپا شده صحیح بود،گفت:باید در عمل ثابت کرد که نظام اسلامی توانمند و کارآمد است و می‌تواند مشکلات را حل کند.

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در مراسم تجدید میثاق شهردار، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری تهران، با تاکید بر ضرورت تبیین چگونگی تحول جامعه در دوران انقلاب اظهار داشت: امام بزرگوار ما از میان ما رفتند اما باید بدانیم که دوران سختی گذشته و تحولات شگرفی انجام گرفته است ای کاش افرادی از دوران مبارزه بودند و می‌گفتند که جامعه ما چه بود و چه شده است.
وی افزود: بزرگان زیادی در این مسیر گام نهادند و تلاش بسیار زیادی کردند اما امروز این وظیفه بر عهده ماست که انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.
وی با طرح این پرسش که بعد از امام چه باید کرد گفت:انقلابی محقق شده است نظام اسلامی با کوشش امام به سرانجام رسیده اما باید دانست که کسانی که در مسند خدمت به مردم هستند چه وظیفه‌ایی دارند حقیقت این است که مهمترین وظیفه آنها می‌تواند این باشد که در میدان عمل ثابت کنند انقلابی که صورت گرفته و نظامی که برپا شده صحیح بود.
وی افزود: باید در عمل ثابت کرد که نظام اسلامی توانمند و کارآمد است و می‌تواند مشکلات را حل کند.
سیدحسن خمینی با اشاره به تحریم‌های غرب علیه ایران، گفت: قبل از انقلاب هرگز این حجم از تحریم‌ها و کارشکنی‌ها بر علیه کشورمان صورت نگرفته اما ما باید بتوانیم به جهان و مردم خودمان ثابت کنیم که این انقلاب کم چیزی نیست و در آینده نتیجه آن نیز کم نخواهد بود.
وی ادامه داد: پس از امام عظیم‌الشان افراد زیادی آمدند و خدمت کردند و رفتند. اما آنچه نام انقلاب را در یاد جهان باقی نگه می‌دارد، یاد امام است و تلاش ما در به ثمر رساندن نتایج این انقلاب و حل مشکلات مردم می‌تواند مانع ضربه زدن به نظام باشد.
یادگار امام همچنین گفت: هرگونه تلاش در راه انقلاب در مرحله اول خدمت به شخص خودمان است و در مرحله دوم خدمت به کشور و در مرحله سوم خدمت به امام و در نهایت موجب رضای خداوند است.
سیدحسن خمینی در پایان گفت: براساس روایتی از امام صادق اگر کسی بتواند مشکلات مردم را حل کند، اما از این کار سر باز زند، خداوند او را از مواهب زیادی محروم می‌کند که کمترین آنها بهشت است. امید است همه برای خدمت به مردم کوشا باشیم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.