پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در حاشیه مراسم تدفین مرحوم دکتر محمود بروجردی

لیلی بروجردی: من در طول عمرم هیچ وقت از ایشان گناه ندیدم

لیلی بروجردی نوه گرانقدر حضرت امام خمینی(س) در حاشیه مراسم تدفین مرحوم دکتر محمود بروجردی گفت: افرادی که با ایشان در مسائل اجتماعی همکاری کرده اند توانایی های ایشان را دیده اند و می توانند در آن زمینه شهادت بدهند ولی آنچه من به عنوان فرزند از ایشان برداشت کرده ام و دیده ام نشان می داد که ایشان واقعا متخلق به اخلاق اسلامی و مقید به رعایت تمام عوامل و نواهی که در اخلاق اسلامی وجود دارد بودند. من در طول عمرم هیچ وقت از ایشان گناه ندیدم.

لیلی بروجردی فرزند دکتر محمود بروجردی و نوه گرانقدر حضرت امام خمینی(س) در حاشیه مراسم تدفین آن مرحوم گفت:آنچه من به عنوان فرزند از ایشان برداشت کرده ام و دیده ام نشان می دهدکه ایشان واقعا متخلق به اخلاق اسلامی و مقید به رعایت تمام عوامل و نواهی که در اخلاق اسلامی وجود دارد بودند. من در طول عمرم هیچ وقت از ایشان گناه ندیدم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبری جماران، لیلی بروجردی نوه گرانقدر حضرت امام خمینی(س) در حاشیه مراسم تدفین مرحوم دکتر محمود بروجردی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه گفت: افرادی که با ایشان در مسائل اجتماعی همکاری کرده اند توانایی های ایشان را دیده اند و می توانند در آن زمینه شهادت بدهند ولی آنچه من به عنوان فرزند از ایشان برداشت کرده ام و دیده ام نشان می داد که ایشان واقعا متخلق به اخلاق اسلامی و مقید به رعایت تمام عوامل و نواهی که در اخلاق اسلامی وجود دارد بودند. من در طول عمرم هیچ وقت از ایشان گناه ندیدم.

رئیس کمیسیون بانوان مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: در مورد زندگی و تربیت فرزندان نیز ایشان به جای آنکه مانند بسیاری از پدران آثارش را در مال اندوزی و تلاش برای جمع آوری ثروت برای فرزندان نشان دهند در طول زندگی بیشتر به ما عشق و محبت دادند و لحظه لحظه ما احساس می کردم که ایشان ما را دوست دارند و روز به روز هم این دوست داشتن بیشتر می شود.

نوه حضرت امام(س) افزود: توجهاتشان با تغییر سن ما هم فرق می کرد مثلاً این اواخر که دیگر سنی از من گذشته و فرزند و نوه دارم از کارهای اجتماعی من سراغ می گرفتند و پرس و جو می کردند و اگر پروژه درسی یا کاری داشتم در رابطه با چگونگی و موفقیت آن سراغ می گرفتند.

فرزند مرحوم دکتر بروجردی ادامه داد: ایشان تا این اواخر که من به این سن رسیده ام اولین کسی بوده است که صبح روز تولدم به من تلفن کرده و تبریک گفته اند. من همیشه و هر لحظه احساس می کردم که پدرم از لحاظ توانایی شخصیتی پشتوانه من است.

وی افزود: در طول این سی سال انقلاب از هر قشر و گروهی و دولتهای مختلف شما بپرسید متوجه خواهید شد که ایشان به دنبال این نبود که از توانایی های خودش برای کسب موقعیت سیاسی استفاده بکند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.