رئیس جمهور کشورمان در این دیدار بر ضرورت گسترش همکاری‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و زمینه‌های متقابل تاکید کرد. پزشکیان همچنین با اشاره به تداوم جنایات صهیونیست‌ها و تلاش آنها برای گسترش دامنه درگیری‌ها، تنها راهکار توقف این روند و بازگشت آرامش و صلح به منطقه را قطع حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا و برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش جماران؛ لوئیس آرسه رئیس جمهور بولیوی بعد از ظهر امروز پنجشنبه، با حضور در محل اقامت مسعود پزشکیان، با یکدیگر دیدار و درباره مهمترین محورهای همکاری‌ها و روابط دوجانبه و مسائل بین‌المللی گفتگو کردند. 

رئیس جمهور کشورمان در این دیدار بر ضرورت گسترش همکاری‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و زمینه‌های متقابل تاکید کرد. 

پزشکیان همچنین با اشاره به تداوم جنایات صهیونیست‌ها و تلاش آنها برای گسترش دامنه درگیری‌ها، تنها راهکار توقف این روند و بازگشت آرامش و صلح به منطقه را قطع حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا و برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی عنوان کرد. 

رئیس جمهور بولیوی نیز در این دیدار بر علاقمندی و آمادگی کشورش برای گسترش روابط با ایران در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و با ابراز نگرانی از تشدید و گسترش تنش در منطقه خاورمیانه، خواستار اعمال فشار بر اسرائیل برای توقف جنگ و پرهیز از تشدید تنش‌ها شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.