مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی که به زبان عربی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد، در پی جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و شهید و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور، با مردم لبنان ابزار همدردی کرد.

به گزارش جماران، رئیس‌جمهور در این پیام با تقدیم تسلیت خود به مردم لبنان در پی شهادت و مصدوم شدن هزاران نفر از شهروندان این کشور، حادثه انفجار پیجرها در لبنان را اقدامی تروریستی از سوی رژیم اشغالگر و بدون در نظر گرفتن تفاوت بین شهروندان عادی و غیر آنها نامیده است.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در این پیام آورده است: عمیق ترین تسلیت و همدردی خود را به مردم عزیز لبنان برای شهادت و مجروح شدن هزاران شهروند لبنانی در نتیجه ترور جمعی خائنانه که توسط رژیم تروریستی با انفجار دستگاه های ارتباطی و بدون فرق گذاشتن بین غیرنظامیان و دیگران انجام شد، ابراز می‌کنیم.

در ادامه پیام پزشکیان آمده است: خداوند، شکست ناپذیر است و انتقام می‌گیرد و جنایتکار، قطعاً مجازات عادلانه خواهد شد.

رئیس جمهور در ادامه این پیام می‌افزاید: جمهوری اسلامی ایران، این جنایت شنیع را که لبنانی‌ها را هدف قرار داده محکوم و بر حمایت خود از دولت و مردم لبنان تاکید می‌کند. ما از سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم که به مسئولیت خود عمل کنند. خداوند، لبنان و ملت آن را حفظ کند و رحمت بر شهدا و شفای عاجل برای مجروحان.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.