گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

وزیر کشور: یکی از اولویت‌های اصلی من موضوع اتباع بیگانه است/ ترک کشور توسط اتباع غیرمجاز تا پایان سال 1403 را پیگیری می‌کنیم

اسکندر مؤمنی، وزیر کشور، به خبرنگار جماران گفت: یکی از اولویت‌های اصلی من در برنامه‌ها هم گفته‌ام که موضوع اتباع بیگانه است. قانون برنامه هم ملزم کرده که ما لایحه‌اش را بدهیم و ان شاء الله در همان زمانبندی مشخص شده لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت را به مجلس می‌دهیم و کار را هم شروع خواهیم کرد.

وزیر کشور در خصوص اینکه اتباع غیرمجاز باید تا پایان سال 1403 ایران را ترک کنند، گفت: این مسأله در جریان است و پیگیری می‌کنیم.

اسکندر مؤمنی در خصوص برنامه دولت چهاردهم برای ساماندهی اتباع غیرمجاز، به خبرنگار جماران گفت: یکی از اولویت‌های اصلی من در برنامه‌ها هم گفته‌ام که موضوع اتباع بیگانه است. قانون برنامه هم ملزم کرده که ما لایحه‌اش را بدهیم و ان شاء الله در همان زمانبندی مشخص شده لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت را به مجلس می‌دهیم و کار را هم شروع خواهیم کرد.

وزیر کشور در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرده اتباع غیرمجاز تا پایان سال 1403 باید ایران را ترک کنند، نیز اظهار داشت: این مسأله هم در جریان است و پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
9 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.