ظفرقندی سرمایه‌ی انقلاب و جانبازی به یادگار از آن روزهای سخت است؛ حفظ این سرمایه‌ی گرانبها را در دولت وفاق ملی که ایده‌ی همدلانه‌ی دکتر پزشکیان برای مشارکت همه‌ی سلایق و نگرش‌ها در راستای اعتلاء ایران اسلامی و عبور از نابسامانی‌های تحریم‌های ظالمانه آمریکا می‌باشد، ارج بنهیم و آن را تبدیل به کاریکاتوری نامتوازن نکنیم.

ارتباط دکتر ظفرقندی با فضای ایثارگری و حال و هوای شهید و شهادت، محدود به ایام جنگ و سال‌های دور نبوده است؛ و حتی در بحبوحه‌ی بحران اخیر همه‌گیری کرونا که رفت‌وآمدها، محدود و حضور در اجتماعات، هراس‌برانگیز شده بود، استاد ظفرقندی، دلتنگ دوستان و شاگردان شهیدش می‌شود و با حضور در بهشت‌زهرا با آنها تجدید عهد و میثاق می‌نماید.

ظفرقندی سرمایه‌ی انقلاب و جانبازی به یادگار از آن روزهای سخت است؛ حفظ این سرمایه‌ی گرانبها را در دولت وفاق ملی که ایده‌ی همدلانه‌ی دکتر پزشکیان برای مشارکت همه‌ی سلایق و نگرش‌ها در راستای اعتلاء ایران اسلامی و عبور از نابسامانی‌های تحریم‌های ظالمانه آمریکا می‌باشد، ارج بنهیم و آن را تبدیل به کاریکاتوری نامتوازن نکنیم. ایران به افزایش امید و سرمایه اجتماعی ایرانیان، نیاز مبرم دارد؛ امیدآفرینی و انسجام ملی را با رأی اعتماد به همه‌ی کابینه پزشکیان پاس بداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.