دکتر مصطفی جمالی متخصص پاتولوژی و رئیس سازمان انتقال خون کشور ضمن اعلام حمایت از محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت پیشنهادی دولت پزشکان گفت: هر موضعی ولو غلط در ظرف زمانی خود اعلام شده و قضاوت در خصوص ایشان ان شاءالله موکول بر عملکرد آتی وی در دوران وزارت خواهد بود که اینجانب با طیب خاطر یقین دارم عملکردی قطعا مثبت و مورد رضایت مردم و نمایندگان محترم مجلس خواهد بود. برخلاف تصور بعضی دوستان عزیز که نگران انتصابات جناحی توسط ایشان هستند با قاطعیت عرض می کنم که ایشان حتما نیروهای توانمند موجود ولو اصولگرا را ابقا خواهند کرد و شایسته سالاری را در تغییرات محتمل سرلوحه مدیریت خود خواهند نمود.

محمدرضا ظفرقندی

دکتر مصطفی جمالی متخصص پاتولوژی و رئیس سازمان انتقال خون کشور در مورد محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت پیشنهادی دولت پزشکیان گفت: اینجانب حدود ۳۰ سال است که آقای دکتر ظفرقندی را می شناسم. ایشان فردی دانشمند، متقی، مزین به خلق و خوی اسلامی، مردمی، پاکدست و با سابقه درخشان در دوران جبهه و جنگ می باشند.

در دوران خدمت در سازمان نظام پزشکی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران، رضایتمندی در بدنه سازمان و دانشگاه وجود داشت و درکل ایشان فردی بسیار محبوب در جامعه پزشکی می باشند.

ایشان بعضا مواضع سیاسی و رویکرد اجتماعی داشته اند که با مواضع اینجانب یا برخی از دوستان اصولگرا همخوانی ندارد؛ ولی با شناختی که از ایشان دارم، ذره ای از مواضع ایشان مبتنی بر منفعت شخصی نبوده است و اعتقادشان در زمان، آن  گونه بوده است.

بعضا برخی بزرگواران درمجلس اعلام کرده اند که ایشان حاضر نیستند از مواضع عنوان شده خود کوتاه بیایند!

هر موضعی ولو غلط در ظرف زمانی خود اعلام شده و قضاوت در خصوص ایشان ان شاءالله موکول بر عملکرد آتی وی در دوران وزارت خواهد بود که اینجانب با طیب خاطر یقین دارم عملکردی قطعا مثبت و مورد رضایت مردم و نمایندگان محترم مجلس خواهد بود.

برخلاف تصور بعضی دوستان عزیز که نگران انتصابات جناحی توسط ایشان هستند با قاطعیت عرض می کنم که ایشان حتما نیروهای توانمند موجود ولو اصولگرا را ابقا خواهند کرد و شایسته سالاری را در تغییرات محتمل سرلوحه مدیریت خود خواهند نمود.

از همه برادران وخواهران گرامی استدعا می کنم با قدرت و با یقین قلبی از آقای دکتر ظفرقندی حمایت فرمایند تا ان‌شاءالله با رای قاطع در کسوت وزارت بهداشت توفیق خدمت به نظام  ومردم شریف ایران اسلامی را به دست آورند؛ ان‌شاءالله.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.