گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت وگو با جماران؛

زهرا سعیدی، نماینده اصفهان: نمی‌توان گفت تنها مردها وزیر باشند/ قرار نیست فرزانه صادق، بیل و کلنگ به دست بگیرد/ به کابینه دولت چهاردهم نمره ۱۵،۱۶ می‌دهم

نماینده مردم اصفهان به جماران گفت: شرایط باید به گونه‌ای باشد که اگر یکسری از زیرمجموعه‌ها به چپ و راست اعتقاد دارند بتوانند منسجم با هم کار کنند و امین همدیگر باشند و باهم کنار بیایند. بنده به کابینه دولت چهاردهم نمره ۱۵،۱۶ می‌دهم.

پایگاه خبری جماران: روز گذشته نمایندگان مجلس به بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فرزانه صادق پرداختند. در این میان، برخی به این موضوع پرداختند که وزارت راه و شهرسازی به دلیل حجم کار در توان مدیریت یک خانم نیست.

زهرا سعیدی نماینده مردم اصفهان در مجلس، در این خصوص به خبرنگار جماران گفت: قرار نیست خانم فرزانه صادق، بیل و کلنگ به دست بگیرند. ما تا امروز هر وزیری را که شاهد بودیم، اتوکشیده بوده، یعنی اینکه هیچ یک کاری انجام ندادند که خط اتوی لباسشان بهم بخورد! بنابراین، قرار نیست وزیر کارهایی این مدلی را انجام دهد.

وی ادامه داد: دوم اینکه وزیر می‌خواهد سیاست گذاری و شیوه‌های حکمرانی را پیگیری کند و مدیریت هماهنگی انجام دهد. امروز بهترین شیوه مدیریت در دنیا، «مدیریت هماهنگی» است. یعنی ایشان اگر بلد باشد و بتواند چینش معاونان را قوی انجام دهد، قطعا در وزارتخانه موفق خواهد شد.

سعیدی یادآور شد: بالاترین سوداگری ها در وزارتخانه ی راه و شهرسازی اتفاق می‌افتد؛ یعنی همان سوداگری مسکن و زمین. بنده جدای از جنسیت به این موضوع فکر کردم که باید جلوی این سوداگری بازار گرفته شود که در این صورت دستکم مانند شیوه قبل، التهاب بازار و مسکن نخواهیم داشت. 

نماینده مردم اصفهان در خصوص رقابت زن و مرد، گفت: چه در سطح بین‌المللی و در دنیایی که زن و مرد با هم رقابت می‌کنند، نمی‌توان گفت فقط مردها وزیر باشند و دم از پیشرفت هم بزنیم! بحث جنسیت یک بهانه است و همه می‌دانند که ما هم مرد قوی و هم زن قوی داریم؛ ملاک توانمندی و شایسته سالاری، شفافیت و صداقت است. امیدوارم هر چه خیر و صلاح خانم صادق و مملکت است، اتفاق بیفتد.

سعیدی در خصوص کابینه دولت چهاردهم، گفت: بنده بازی چپ و راست را می‌دانم. شرایط باید به گونه‌ای باشد که اگر یکسری از زیرمجموعه‌ها به چپ و راست اعتقاد دارند بتوانند منسجم با هم کار کنند و امین همدیگر باشند و با هم کنار بیایند. بنده به کابینه دولت چهاردهم نمره ۱۵،۱۶ می‌دهم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.