گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

فیاضی، نماینده محمودآباد: کابینه پزشکیان تجربه اول در جمهوری اسلامی است/ حضور افراد از همه دولت‌ها ریسک بزرگی بود

عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش مجلس به خبرنگار جماران گفت: پزشکیان افراد را از همه دولت‌ها وارد کابینه کرده و این همان وفاق ملی است. این یک نقطه قوت و البته یک ریسک بزرگ نیز است.

پایگاه خبری جماران: عضو کمیسیون آموزش و نماینده مردم محمودآباد و نور در خصوص شعار وفاق ملی کابینه مسعود پزشکیان به خبرنگار جماران گفت: به نظر من دکتر پزشکیان به عهد خود وفا کرد. کابینه‌ای که ایشان تشکیل داده است می‌تواند نمادی از یک کابینه وفاق ملی باشد. این اتفاق تجربه اول در جمهوری اسلامی است که یک رئیس جمهور توانسته، وزرایی برخلاف گرایش‌های سیاسی خود انتخاب کند. بنده این تجربه را خوب و موفق می‌دانم. دیگران نیز باید کمک کنند تا کار ایشان کامل شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه وزرای پیشنهادی باید صداقت خود را به آقای پزشکیان نشان دهند، گفت: وزرا باید همپای رئیس جمهور کار کنند و طی یکی دوسال آینده شاهد این خواهیم بود که می‌توان در کشور با هم کار کرد، نه اینکه همیشه به گونه‌ای باشد که یک طیفی سرکار بیاید و نصف جمعیت را کنار بزنند. مشی ایشان آغاز خوبی بوده و امیدوارم پایان خوبی هم داشته باشد.

فیاضی در خصوص نقطه قوت کابینه دولت چهاردهم، گفت: دکتر پزشکیان افراد را از همه دولت‌ها وارد کابینه کرده و این همان وفاق ملی است. این یک نقطه قوت و البته یک ریسک بزرگ نیز است. 

وی در مقابل به نقطه ضعف کابینه دکتر پزشکیان پرداخت و گفت: اگر تمام افراد نتوانند با هم همبستگی ایجاد کنند، تبدیل به یک نقطه ضعف می‌شود. اگر یک حوزه مدیریتی نباشد که همه را به هم وصل کند دچار تنش و از هم گسیختگی می‌شود و این می‌تواند یک نقطه ضعف باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.