گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت‌وگو با جماران مطرح شد؛

سراج، نماینده تهران: کابینه دکتر پزشکیان ۸۰ تا ۸۵ درصد رای می آوردند/ نقطه قوت کابینه در مسیر وفاق ملی است

محمد سراج نماینده مردم تهران به جماران گفت: شاید دکتر پزشکیان از قالیباف نظر خواسته باشند و ایشان نیز نظر خود را دادند اما ایشان هرگز سهم خواهی نکرده و نخواسته است که کسی در کابینه باشد یا نباشد. کمک کردن، سهم خواهی نیست و حرف خلافی است.

پایگاه خبری جماران: محمد سراج نماینده مردم تهران در خصوص شعار مسعود پزشکیان مبنی بر وفاق ملی، به خبرنگار جماران گفت: کابینه معرفی شده از سوی مسعود پزشکیان منطبق با وفاق ملی است. ایشان از همه سلیقه‌ها انتخاب کردند و این واقعا قابل تحسین است. بنده خودم گفتم اگر وفاق ملی در کابینه ایشان نباشد  جز مخالفتن صحبت می‌کنم، اما دیدم که وفاق ملی در کابینه محقق شده و با شعار دکتر پزشکیان همخوانی دارد.

نماینده مردم تهران در خصوص نقطه قوت کابینه، افزود: نقطه قوت در مسیر وفاق ملی است و امیدوارم بتواند آن را مدیریت کند.

و در ادامه این نماینده از نقطه ضعف کابینه دولت چهاردهم، گفت: نقطه ضعف این است که کابینه انسجام لازم را ندارد، یعنی کاملا هماهنگ نیستند. این کابینه یک موضع خیلی روشن و یکی موضع غیر شفاف دارد و این تیم هماهنگ نیست. امیدوارم خود آقای پزشکیان بتوانند مدیریت کنند تا هدف خود را محقق کند.

وی در خصوص انتقادات برخی افراد مبنی بر دخالت قالیباف در انتخاب کابینه دولت چهاردهم، افزود: شاید دکتر پزشکیان از قالیباف نظر خواسته باشند و ایشان نیز نظر خود را دادند اما ایشان هرگز سهم خواهی نکرده و نخواسته است که کسی در کابینه باشد یا نباشد. کمک کردن، سهم خواهی نیست و حرف خلافی است.

وی در پایان، تاکید کرد: کابینه دکتر پزشکیان ۸۰ تا ۸۵ درصد رای می آوردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.