حسین محمدزاده عضو کمیسیون عمران با بیان این نکته که کار وزارت راه و شهرسازی کار بسیار سنگینی است، تصریح کرد: یک مجموعه با 40 ساختار و معاونت عریض و طویل، طبیعتا حجم کار بالا است، ولی اینکه بگوییم چون سرکار خانم مالواجرد به لحاظ زن بودنشان نتوانند در این حوزه ایفای نقش کند، اصلا حرف درستی نیست و من کاملا با این موضوع مخالفم. چراکه میزان آشنایی خانم مالواجرد با مسائل و مشکلات این وزارت خانه از بسیاری از آقایان بیشتر است.

به گزارش جماران؛ حسین محمدزاده نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه خانم فرزانه صادق مالواجرد برای وزارت راه و شهرسازی گفت: برنامه‌ای که خانم صادق ارائه کردند خوب و مناسب بود و اسناد بالادستی داشت و با اسناد بالادستی همخوانی هم دارد. اما چند نکته وجود دارد که نیازمند بررسی و تجدیدنظر بیشتری دارد. 

او در ادامه می‌گوید: مثلا بحث لوکوموتیوهایی که در بخش ریلی است، موضوع بهسازی و چند موضوع دیگه به نظرم باید برنامه بیشتری در خصوص آن ارائه شود. 

عضو کمیسیون عمران با بیان این نکته که کار وزارت راه و شهرسازی کار بسیار سنگینی است، تصریح کرد: یک مجموعه با 40 ساختار و معاونت عریض و طویل، طبیعتا حجم کار بالا است، ولی اینکه بگوییم چون سرکار خانم مالواجرد به لحاظ زن بودنشان نتوانند در این حوزه ایفای نقش کند، اصلا حرف درستی نیست و من کاملا با این موضوع مخالفم. چراکه میزان آشنایی خانم مالواجرد با مسائل و مشکلات این وزارت خانه از بسیاری از آقایان بیشتر است. 

محمدزاده گفت: ما حتی داشتیم فردی که از بیرون از وزارت خانه آمده و سه الی چهار سالی را هم وزیربوده و رفته، اما این خانم بیش از دو دهه دراین وزارت خانه سابقه دارد و وتسلط بیشتر و کاملتری نسبت به بقیه به این وزارت خانه دارد. جنسیت ایشان اصلا دغدغه‌ای نیست و امیدوارم خداوند به ایشان موفقیت عنایت کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.