مصطفی معینی آرانی نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در حمایت از تنها زن معرفی شده کابینه چهاردهم به جماران گفت: خانم صادق مالواجرد در جلسه کمیسیون عمران توضیحات فنی دقیقی ارائه دادند که نشان می‌داد با ریشه مسائل و مشکلات وزارتخانه راه و شهرسازی آشنایی کامل دارند، که طبیعتا این تجربیات مفید می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد.

مصطفی معینی آرانی نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در حمایت از تنها زن وزیر معرفی شده کابینه چهاردهم به جماران می‌گوید: برنامه‌های ارائه‌شده توسط خانم دکتر صادق مالواجرد نشانه تسلط او به وظایف و اختیارات وزارت راه و شهرسازی است.  

او ادامه داد: خانم صادق مالواجرد در جلسه کمیسیون عمران توضیحات فنی دقیقی ارائه دادند که نشان می‌داد با ریشه مسائل و مشکلات وزارتخانه راه و شهرسازی آشنایی کامل دارند، که طبیعتا  این تجربیات مفید می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد. 

این نماینده مجلس با بیان این نکته که امیدواریم خانم صادق با به‌کارگیری همکاران کارآمد و متخصص، بتوانند وظایف این وزارتخانه مهم زیرساختی را به شکل مطلوبی انجام دهند، تصریح کرد: همان‌طور که امام راحل فرمودند مرد از دامن زن به معراج می‌رسد و رشد و شکوفایی مردان، به‌ واسطه تربیت زنان است. زنان در عرصه اجرا هم قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی دارند که ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم و خود را از توانمندی‌های اجرایی و مدیریتی زنان محروم نسازیم. 

او ادامه داد: پیش‌بینی من این است که خانم صادق مالواجرد می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.