با حکم عارف معاون اول رئیس‌جمهور، سید کامل تقوی نژاد دبیر هیئت دولت شد.

به گزارش جماران؛ طی حکمی از سوی معاون اول رئیس‌جمهور سید کامل تقوی نژاد به عنوان دبیر هیأت دولت منصوب شد.

در حکم دکتر محمدرضا عارف آمده است:

جناب آقای سیدکامل تقوی نژاد

نظر به تعهد شایستگی و تجارب ارزنده مدیریتی، به موجب این حکم به استناد ماده ۱۹ آیین نامه داخلی هیأت دولت مصوب ۱۳۶۸/۹/۱۸جنابعالی را به سمت «دبیر هیئت دولت» منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با استفاده از توانایی های مدیران، همکاران و کارشناسان داخل و خارج دولت و با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به افزایش کارایی و اثربخشی دفتر هیأت دولت، تعامل مؤثر با هیأت وزیران در راستای اهداف و برنامه های دولت وفاق ملی و انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

***

سوابق سید کامل تقوی نژاد

تقوی نژاد متولد ۱۳۴۳ و دارای دکترای سیاست‌گذاری عمومی، کارشناسی برنامه‌ریزی اجتماعی و کارشناسی ارشد مدیریت سیستم‌ها دانشگاه تهران است.

در دهه ۸۰ در حزب مشارکت فعال بود و با روی کار آمدن دولت محمود احمدی نژاد همانند بسیاری از چهره‌های عضو و نزدیک به این حزب به حاشیه رانده شد. در ۲۰ سال گذشته، اما تقوی نژاد رزومه پرباری در زمینه حضور در سمت‌های بانکی و اقتصادی دارد.

علاوه بر این، تقوی نژاد پیش از آن نیز در وزارت‌خانه‌های امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون در دولت خاتمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مدیرکل در مجموعه وزارت کشور، وزارت جهاد سازندگی و سازمان ثبت احوال کشور، فعالیت کرده است.

در ۱۳۹۴ با تأیید هیئت دولت، به ریاست سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.