گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت وگو با جماران؛

سمیه رفیعی، نماینده مجلس: حضور بانوان جزو گفتمان و شعارهای پزشکیان بود/ خانم‌ها در موقعیت‌های برابر بهتر از آقایان عمل می‌کنند

رفیعی به جماران گفت: بر این باور هستم که عده‌ای از خانم‌های ما توانمند بوده و افراد شاخص حوزه خودشان هستند. زنان در مدیریت نه تنها چیزی کم ندارند، بلکه می‌توانند در موقعیت‌های برابر خیلی بهتر از آقایان عمل کنند. ما شاهد هستیم که حوزه‌هایی که تحت مدیریت خانم‌ها قرار داشت، ضمن اینکه کارآمدتر هستند از فساد و رانت هم دور بوده و این نکته مهمی است و ما این را تجربه کردیم.

پایگاه خبری جماران: نماینده مردم تهران گفت: بر این باور هستم که عده‌ای از خانم‌های ما توانمند بوده و افراد شاخص حوزه خودشان هستند. زنان در مدیریت نه تنها چیزی کم ندارند، بلکه می‌توانند در موقعیت‌های برابر خیلی بهتر از آقایان عمل کنند. همانطور که جزو گفتمان و شعارهای خود آقای دکتر پزشکیان هم بود.

سمیه رفیعی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در پاسخ به سوالی درباره اهمیت استفاده از زنان در دولت چهاردهم گفت: حضور بانوان در حوزه‌های مسئولیتی مختلف و به تحقق شعارها و اهدافی که شخص دکتر پزشکیان دنبال می‌کردند، کمک کند.

رفیعی با بیان اینکه ما زنان قدرتمندی در حوزه‌های تخصصی داریم، گفت: ما امروز در بعضی از حوزه های تخصصی بانوانی را داریم که حرف برای گفتن دارند و سرآمد آن حوزه تخصصی خودشان هستند و چه بهتر که همانطور که خود آقای دکتر پزشکیان در مناظرات مکررا اعلام کردند، به این قضیه عینیت ببخشیم و با دعوت از حضور بانوان متعهد، متخصص و کارآمد که توانسته اند الگوی سوم زن را عینیت بخشند، آنها را وارد عرصه کنیم. این اتفاق مهم می‌تواند در دل جامعه بانوان کشور امید ایجاد کند.

رفیعی گفت: بر این باور هستم که عده‌ای از خانم‌های ما توانمند بوده و افراد شاخص حوزه خودشان هستند. زنان در مدیریت نه تنها چیزی کم ندارند، بلکه می‌توانند در موقعیت‌های برابر خیلی بهتر از آقایان عمل کنند. ما شاهد هستیم حوزه‌هایی که تحت مدیریت خانم‌ها قرار داشت، ضمن اینکه کارآمدتر هستند از فساد و رانت هم دور بوده و این نکته مهمی است که ما آن را تجربه کرده ایم. 

نماینده مردم تهران افزود: امروز در چند بخش‌ تخصصی مدیران خانم حضور دارند که در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های تخصصی مربوطه، از مدیریت این افراد به عنوان الگو و مثال نام برده می‌شود. لذا بهتر است انگیزه خود را برای استفاده از ظرفیت تخصصی بانوان و استفاده از افراد متخصص، متعهد و کارآمد و کسانی که مصداق بارز الگوی سوم زن در جمهور اسلامی ایران باشند، بالا ببریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.