بیشترین چیزی که در مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه در تهران به چشم می‌خورد، پرچم فلسطین و حزب‌الله لبنان بود؛ در کنار پوسترهایی با شعار «همه ایران خونخواه تو هستیم» .

پایگاه خبری جماران: ساعت هشت صبح امروز (پنجشنبه 11 مرداد ماه) مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران آغاز شد و مردم مهمانواز ایران اسلامی برای تشییع این شهید مجاهد از نقاط مختلف خود را به دانشگاه تهران و خیابان آزادی رساندند تا ندای «همه ایران خونخواه تو هستیم» را با صدای بلند فریاد بزنند.

مردمی که در این مراسم شرکت کرده بودند عکسی از شهید هنیه در دست داشتند که مزین به یکی از جملات پیام مقام معظم رهبری برای شهادت اسماعیل هنیه بود که فرموده‌اند «خونخواهی او را وظیفه خود می‌دانیم». از جمله شعارهای دیگری که بر روی پوسترها به چشم می‌خورد «فلسطین آزاد  خواهد شد» و «هنیا لک یا هنیه» بود و یکی دیگر از طرح‌های جالب در دست مردم پوستری مزین به عکس شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار شهید اساعیل هنیه بود که آیه 22 سوره سجده در آن تصویر به چشم می‌خورد مبنی بر اینکه «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ».

شعارهایی  که مردم فریاد می‌زدند هم در کنار شعار همیشگی «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»  که معمولا مردم انقلابی ایران سر می‌دهند، شعارهایی نظیر «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «شهادت اسماعیل، نابودی اسرائیل»، «خیبر خیبر یا صهیون، جیش محمد قادمون»، «هنیه هنیه شهادتت مبارک» و «هنیه هنیه راهت ادامه دارد» بود.

پرچم‌هایی که هموطنان ما در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه در دست داشتند نیز در کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، به نشانه اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و محور مقاومت، پرچم فلسطین در ابعاد مختلف و همچنین پرچم حزب‌الله لبنان بود؛ که نمای زیبایی از همبستگی محور مقاومت را به نمایش می‌گذاشت و پیام روشنی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی داشت مبنی بر اینکه ما هرگز از آرمان‌های خود دست بر نمی‌داریم و تا آزادی قدس شریف در کنار مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.