گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

اشرفی اصفهانی: شهید اسماعیل هنیه تمام وجودش را صرف در مقاومت مردم فلسطین کرد/ این برادر عزیز و بزرگوار، افتخار ملت‌ها و کشورهای اسلامی بود

محمد اشرفی اصفهانی در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، به خبرنگار جماران گفت: ترور ناجوانمردانه شهید عزیز و بزرگوار اسماعیل هنیه، توسط رژیم جنایتکار اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنم؛ واقعا فاجعه‌ای عجیب، صحنه‌ای بسیار دلخراش و و خبری بسیار تأسف‌انگیز است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه به دست رژیم غاصب صهیونیستی را فاجعه‌ای عجیب، صحنه‌ای بسیار دلخراش و و خبری بسیار تأسف‌انگیزی دانست و گفت: شهید اسماعیل هنیه تمام وجودش را صرف در مقاومت مردم فلسطین کرده و بچه‌های عزیزش را چندی قبل در جبهه مقاومت از دست داد. فاجعه دلخراش و غم‌انگیز ترور ناجوانمردانه این برادر عزیز و بزرگوار که افتخار ملت‌ها و کشورهای اسلامی بود را به ساحت مقدس امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، همه ملت‌های اسلامی و همه ملت‌های آزاده جهان تسلیت و تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای بازماندگان این برادر عزیز صبر و شکیبایی مسألت دارم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، با اشاره به آیه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»، به خبرنگار جماران گفت: ترور ناجوانمردانه شهید عزیز و بزرگوار اسماعیل هنیه، توسط رژیم جنایتکار اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنم؛ واقعا فاجعه‌ای عجیب، صحنه‌ای بسیار دلخراش و و خبری بسیار تأسف‌انگیز است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وقتی خبر دادند که ایشان ترور شده، یک حالت شوک به من وارد شد که چرا باید کسی که مهمان عزیز و بزرگوار ما است و از کشور دیگری برای احترام به نظام جمهوری اسلامی به ایران آمده تا در مراسم تحلیف رئیس جمهوری شرکت کند، باید دچار چنین حادثه‌ای شود؟

وی با اشاره به صحنه حضور شهید اسماعیل هنیه در آغوش رئیس جمهور ایران، افزود: ترور ایشان هیچ قابل توجیه، تأویل و تفسیر نیست و حقیقتا برای ما بسیار ناگوار است که این حادثه در خانه جمهوری اسلامی رخ داده است. چرا باید چنین اتفاقی بیفتد و رژیم جنایتکار اسرائیل بتواند در قلب نظام جمهوری اسلامی این فاجعه را به وجود بیاورد؟ مسئولین امنیتی کشور باید پاسخ بدهند.

اشرفی اصفهانی یادآور شد: شهید اسماعیل هنیه تمام وجودش را صرف در مقاومت مردم فلسطین کرده و بچه‌های عزیزش را چندی قبل در جبهه مقاومت از دست داد. فاجعه دلخراش و غم‌انگیز ترور ناجوانمردانه این برادر عزیز و بزرگوار که افتخار ملت‌ها و کشورهای اسلامی بود را به ساحت مقدس امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، همه ملت‌های اسلامی و همه ملت‌های آزاده جهان تسلیت و تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای بازماندگان این برادر عزیز صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.