سخنان مقام رهبری راه را برای پزشکیان در سیاستهای داخلی و خارجی بازتر کرد. می ماند که برخی گروهها و‌ برخی روزنامه ها که همواره منافع خود را بر منافع ملی ترجیح میدهند، با توصیه های رهبری مسیر خود را در جهت حفظ منافع ملی تغییر دهند.به جای نفی دولت سیاست نقد را برگزینند.

سخنان امروز دکتر پزشکیان که در مراسم تنفیذ ایراد شد، عمدتا برگرفته از نهج البلاغه بود و گفتاری هدف دار و ارزشمند. 

اگر ایشان با اتکا به این گفتار ارزشمند امام علی (ع) بتواند تغییراتی را در بهبودی جامعه ایجاد کند و قلب حاکمان را برای مردم، بویژه مردم معترض، رئوف گرداند، برخوردهای خیابانی با خانمها را برچیند، نظام فیلتربنگ را ملغی نماید و از قوه قضاییه بخواهد در پرونده زندانیان سیاسی باز نگری کند و هر چه زودتر رفع حصر محصوران نماید و برای کسانی که در خارج از کشور دل در گرو وطن دارند، زمینه بازگشت آنان را فراهم نماید و از آن مهمتر، با رفع تحریمها اقتصاد کشور را رونق دهد، آبرویی برای سخنان مغفول مانده امام علی (ع) خواهد بود. 

نهج البلاغه ای که در صدا و سیما و ادبیات سیاسی کشور، قولا و‌عملا، مغفول بود، ایشان احیا کرد و سرمشق برنامه های خود قرار داد. 

اما اگر ایشان بهر دلیل در این مسیری که برای خود تعریف کرده، ناکام بماند، و یا برای انجام کارهایش ترمز گذاری کنند، علاوه بر ناامیدی برای ملت، سخنان امام علی نیز ضربه خواهد خورد و مردم باورشان را از دست خواهند داد.

سخنان مقام رهبری راه را برای ایشان در سیاستهای داخلی و خارجی بازتر کرد. می ماند که برخی گروهها و‌ برخی روزنامه ها که همواره منافع خود را بر منافع ملی ترجیح میدهند، با توصیه های رهبری مسیر خود را در جهت حفظ منافع ملی تغییر دهند.به جای نفی دولت سیاست نقد را برگزینند. 

پیروزی دولت چهاردهم پیروزی ملت و نظام است و‌ شکست او شکستی است که همه را یکجا خواهد برد.

یه یاد سعدی بزرگ:

حاصل نشود رضای سلطان/

تا خاطر بندگان نجویی/

خواهی که خدای بر تو بخشد/

با خلق خدای کن نکویی/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.