حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در تکذبیه‌ای به یک خبر بازنشر شده در جماران اعلام کرد: سخنران دهه اول آستان حجت‌الاسلام و المسلمین آقای سید هاشم حسینی و پنج شب اول، دهه دوم حجت‌الاسلام و المسلمین آقای علی اکبری امام جمعه موقت تهران بوده‌اند.

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی - علیه السلام - در خصوص یکی از اخبار بازنشر شده در جماران، تکذیبیه صادر کرد.

به گزارش جماران، متن این تکذیبیه به این شرح است: «در سایت جماران، خبری در رابطه با سخنرانی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی – علیه السلام – منتشر  و در آن تصویری از حجت‌الاسلام و المسلمین آقای اصلانی منعکس و ذیل آن از سخنرانی فردی به نام حجت‌الاسلام و المسلمین آقای علی اکبر فقیه بروجردی نام برده‌اند که مطالبی را بیان کرده‌اند، بدینوسیله صریحا اعلام می‌کنیم که نه تصویر و نه مطلب مطرح شده صحیح نبوده و آن خبر به شدت تکذیب می‌شود. سخنران دهه اول آستان حجت‌الاسلام و المسلمین آقای سید هاشم حسینی و پنج شب اول، دهه دوم حجت‌الاسلام و المسلمین آقای علی اکبری امام جمعه موقت تهران بوده‌اند.

از مسئولان محترم سایت جماران انتظار داریم قبل از انتشار اینگونه اخبار، از روابط عمومی آستان صحت و سقم آن را جویا و سپس نسبت به نشر خبر اقدام نمایند.»

توضیح جماران: مطلب یاد شده پیش از انتشار در جماران، در برخی کانال های تلگرامی منتشر شده بود و منبع اصلی آن این پایگاه خبری نیست. از مخاطبان محترم و آستان حرم عبدالعظیم حسنی(ع) به خاطر این اقدام سهوی عذرخواهی می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.