در پیام تبریک آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب آمده است: انتخاب آگاهانه جنابعالی به ریاست جمهوری اسلامی ایران توسط ملت عزیزمان نویدبخش آغازی مبارک و حرکتی نو در آینده ایران اسلامی است.

به گزارش جماران؛ در پیام آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری عضو مجلس خبرگان رهبری به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب ملت ایران(دام تأییده)

سلام علیکم

انتخاب آگاهانه جنابعالی به ریاست جمهوری اسلامی ایران توسط ملت عزیزمان نویدبخش آغازی مبارک و حرکتی نو در آینده ایران اسلامی است.

خدا خواست که این بار این امر به دست یک آذری تبار اصیل از نسل آن غیور مردان مجاهد محقق شود. مبارک باد بر شما و ملت عزیز، این نعمت بزرگ.

بحمدالله جنابعالی که پیرو ولایت و عاشق خدمت هستید، زیبنده آن مقام هستید؛ بارک الله.

جناب پزشکیان شما وارث اسلاف خود از رؤسای جمهوری اسلامی ایران می‌باشید که هر کدام به نوبت خود خدماتی داشتند و سعیشان مشکور است.

ولی همان گونه که رهبر معظم فرمودند شهید رئیسی زحمت‌ها کشید و در ایجاد ارتباط با بخشی از قدرت‌های بزرگ اقتصادی دنیا مانند شانگهای و بریکس و غیره موفق بود. روابط را با کشورهای همسایه تصحیح کرد. بسیاری از صنایع مرده کشور را احیا نمود که خود از نزدیک در خوزستان شاهد بودم و از تبریز و مازندران و... شنیدم.

پروژه‌هایی مانند نیروگاه برقی و فرودگاه و مسیر ریلی و بیمارستان و فضای آموزشی به ثمر رساند ولی متأسفانه در مهار تورم مجالی نیافت و توفیقی حاصل نشد.

اکنون سرورم نوبت شما است که ان شاء الله جشن مهار تورم به راه اندازید و در صحنه بین‌المللی بدرخشید و آبادی کشور به اوج برسانید و مفتخر به سربازی ولی عصر باشید. والسلام

به یاد دوستان آذریم - بازگو از نجد و از یاران نجد، تا در و دیوار را آری به وجد

 

پیام تبریک آیت الله جزایری به مسعود پزشکیان

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.