گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

نماینده اردکان: مردم دیگر ظرفیت و‌ تحمل درگیری‌ و بگو‌مگوهای سیاسی را ندارند

نماینده مردم اردکان با تاکید بر تعامل و‌ همدلی بین قوا، به جماران گفت: مردم و کشور دیگر ظرفیت درگیری‌ و بگو‌مگوهای سیاسی را ندارند.

مصطفی پوردهقان در گفت‌و‌گو با جماران، با تقدیر از حضور مردم ‌در پای صندوق های رای و تدبیر رهبر معظم انقلاب در حضور همه سلایق در انتخابات گفت: در هر صورت بخشی از مردم در این انتخابات بنا به دلایل‌ مختلف، حاضر به مشارکت نشدند که بنظرم مجموعه دستگاه های حاکمیتی‌ باید با واقع‌نگری نسبت به آسیب‌شناسی و رفع دغدغه ها و مطالباتی که احتمالا سالها انباشته شده، همت کنند.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: دولت آقای پزشکیان براساس یکسری شعارها و تعهدات بویژه برای ایجاد فضایی متفاوت در عرصه اجتماعی و بین‌المللی در کنار رفع مشکلات معیشتی شکل گرفته است که دقیقا بدلیل جذابیت همین شاخص‌ها، مشارکت نیز در دور دوم افزایش پیدا کرد.

پوردهقان اردکان با بیان اینکه با تعامل و‌ همدلی ‌واقعی، مسیر رفع دغدغه های مردم هموار می‌شود تاکید کرد: مردم و کشور دیگر ظرفیت درگیری‌ و بگو‌مگوهای سیاسی را ندارد 

نماینده مردم اردکان اظهار داشت: دولت منتخب، تعهداتی به مردم و‌ کشور دارد که قاعدتا براساس آن ، کابینه و چینش تیم مدیریتی خودش را انجام می‌دهد  و  امیدوارم سایر قوا و دستگاه های  مرتبط حداکثر  همراهی را برای شروع موثر و قدرتمند دولت جدید بکار بندند.

پوردهقان عنوان داشت: ما نمایندگان مجلس نیز ضمن همراهی با دولتمردان در مسیر ریل گذاری توسعه کشور، براساس وظایف قانونی، نظارت خود را نیز اعمال خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.